Mobiliteitsgarantie bij Maas-De Koning

Wat is mobiliteitsgarantie voor Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, CUPRA, Volkswagen Bedrijfswagens

Elke nieuwe Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, CUPRA of Volkswagen Bedrijfswagen heeft bij aflevering standaard recht op Pechhulp – dit noemen wij Mobiliteitsgarantie. U behoudt het recht als u daarna onderhoud volgens voorschrift en de geadviseerde reparaties laat uitvoeren door een officiële dealer. De mobiliteitsservice geldt dan totdat de volgende inspectie- of onderhoudsbeurt moet worden uitgevoerd. Het onderhoudsinterval staat in het (digitaal) Serviceplan van uw auto. Zo bent u altijd zeker van hulp bij pech. Is er onderhoud uitgevoerd door een niet-dealer erkend bedrijf? Dan heeft u opnieuw recht op Pechhulp na het uitvoeren van een Grote Onderhoudsservice of Longlife Onderhoudsservice bij Maas-De Koning of een andere erkende dealer.

Belangrijke telefoonnummers

CUPRA mobiliteitsservice:  

Seat Mobiliteitsservice:               
    
Škoda Mobiliteitsservice:           
             
Audi Mobiliteitsservice:       
                                                       
Volkswagen (Bedrijfswagens) Mobiliteitsservice:               

088 033 01 05

088 033 01 06

088 033 01 07

088 033 01 08

088 033 01 09

Mobiliteitsgarantie bij M. de Koning

Hoe werkt mobiliteitsgarantie?

Bij pech onderweg, in het buitenland of bij u thuis voor de deur, belt u eenvoudig het gratis telefoonnummer dat 24/7 bereikbaar is. Ook bij (ruit)schade is onze alarmcentrale dag en nacht via dit servicenummer te bereiken. De Mobiliteitsservice schakelt de dichtstbijzijnde dealer in of een andere professionele hulpverlener in om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Sla het nummer op in uw mobiele telefoon, dan heeft u onze hulpverlening altijd binnen handbereik.

Is er ook mobiliteitsgarantie in het buitenland?

In bijna heel Europa kunt u een beroep doen op de Mobiliteitsgarantie van Volkswagen, Audi, Škoda, SEAT, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens. Zij brengen u vervolgens in contact met de hulpdienst in het betreffende land. Soms moet u ter plekke voor de hulpverlening betalen. Vergeet dan niet om de rekening te vragen. Als u deze in Nederland bij de dealer indient, krijgt u de gemaakte kosten in de meeste gevallen alsnog vergoed.
De mobiliteitsservice is geldig in de volgende landen: België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië/Noord-Ierland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië/Montenegro, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden, Zwitserland.

Wat te doen bij pech?

  1. Zorg dat u op een veilige plaats staat en de benodigde veiligheidsmaatregelen neemt. Zet bijvoorbeeld een gevarendriehoek neer en doe een veiligheidshesje aan.
  2. Bel de Mobiliteitsgarantie (Pechhulp).
  3. Houd uw serviceboekje met de onderhoudsgegevens bij de hand.
  4. De medewerker stelt u enkele vragen over de kilometerstand, naam en plaats van uw dealer, onderhoud en de meldcode. Dit zijn de laatste 4 cijfers van het chassisnummer en vindt u in het serviceboekje.
  5. Kijk om u heen waar u precies staat, zodat u het wegnummer en eventueel het hectometerpaaltje kunt doorgeven. Het is ook belangrijk dat u weet tussen welke plaatsen u staat.
  6. Zodra de benodigde gegevens compleet zijn, zal de alarmcentrale van de Mobiliteitsservice (Pechhulp) de hulpverlening opstarten. Bij problemen kunt u altijd weer bellen naar de alarmcentrale.


Heeft u vragen over Mobiliteitsgarantie? Neem dan contact met ons op.

Maas-De Koning biedt onderhoud voor de merken Volkswagen, Audi, SEAT, CUPRA, Škoda en Volkswagen Bedrijfswagens.